Превышен лимит товаров для текущего тарифного плана

Autocom CDP+ (НЕ КИТАЙ) версія 2023р

Autocom CDP+ (НЕ КИТАЙ)  версія 2023р
AutoCom NEW CDP+ (USB та Bluetooth) - універсальний діагностичний сканер.
Безперечно, найкращий діагностичний інструмент для легкового та вантажного транспорту! (У своєму ціновому сегменті) Autocom CDP+

При покупці даного сканера нова версія програми 2020.23 БЕЗКОШТОВНО!

Відмінності від інших пропозицій на ринку:
☑ справжні реле UD2-5NU на 5V (не UD2-4.5NU на 4.5V і не UD2-4N3 на 3V)
☑ два оригінальні високошвидкісні CAN-трансівери TJA1050 (у китайських встановлений тільки один 'аналог' і один муляж)
☑ оригінальний трансівер NCV7356G для однопровідної шини SW-CAN, необхідний для Opel та інших автомобілів концерну GM (у китайських приладах встановлений муляж, більшість ЕБУ в автомобілях GM не читаються)
☑ оригінальні мікросхеми Si9241 (вміють мультиплексувати K-лінію з різних контактів діагностичного роз'єму, а не тільки з 7-го, як у китайських аналогах)
☑ 701-і CAN-фільтри (не муляжі і не перемички)
☑ повна підтримка нової версії програми Autocom 2020.23 та WoW! (Абсолютно всі 2х платні прилади не підтримують коректну роботу з новою версією)
☑ Обладнання, що реалізується нашою кампанією, пройшло всі лабораторні випробування і має сертифікати відповідності регламентам:
-ТР ТС 020/2011 'Електромагнітна сумісність технічних засобів'
-ТР ТС 004/2011 'Про безпеку низьковольтного обладнання'



УВАГА! Як відомо абсолютно всі китайські автокоми та делфі незалежно від версії плат V1.0, v3.0, v5.0, золота :), салатова, двоплатна або одноплатна мають низку серйозних проблем.
     Всі ці проблеми стали наслідком здешевлення виробництва та дефіциту оригінальних мікросхем. Ця інформація доступна на багатьох тематичних форумах. Перерахуємо деякі основні, які зустрічаються зараз у 99% приладів:
- підроблені драйвери К-лінії Si9241, все частіше зустрічаються просто муляжі з написом 9241. Саме з цієї причини немає з'єднання з ЕБУ на автомобілях Mercedes, Peugeot, Citroen та ін. до 2005р.в. Mercedes та DAF.
- муляж оригінальної мікросхеми NCV7356G, що відповідає за однопровідний CAN на автомобілях Opel і всього концерну GM. В результаті немає зв'язку з такими блоками управління, як: SRS, панель приладів, автономний обігрівач, парктронік та ін.
- встановлений лише один CAN-трансівер TJA1050, замість другого стоїть муляж, який нікуди не підключений. Через це не відображаються всі параметри в реальному часі на автомобілях VAG-групи, а також немає з'єднання з деякими моделями BMW та іншими популярними автомобілями.


Автоком TCS CDP+ здійснює комп'ютерну діагностику старих та нових автомобілів практично всіх марок та моделей присутніх у нас на ринку.

Автоком TCS CDP+ (3 в 1) дозволяє проводити діагностику:
- легкових автомобілів та легких фургонів починаючи з 1988 року випуску. Загалом понад 74 різних марок,
- легких та важких комерційних автомобілів, автобусів, вантажівок та причепів, починаючи з 1995 року випуску. Загалом понад 57 різних марок.
- діагностику за загальними протоколами OBD-II.

Основне охоплення ЕБУ за всіма відомими протоколами:
- двигуна за протоколом OBD2
- двигуна за заводськими протоколами
- систем керування кліматом
- іммобілайзерів
- Систем управління трансмісією
- систем ABS ESP
- систем SRS Airbag
- приладової панелі + скидання сервісних інтервалів
- систем клімат - контролю
- систем кузовної електроніки
- системи вантажного та комерційного транспорту
- спеціальні ЕБУ
та багато ін.

Функціональні можливості:
- Діагностика легкових автомобілів
- Діагностика вантажних автомобілів
- Діагностика за протоколами OBDII/EOBD
- Зчитування ідентифікаційних даних
- Автосканування всіх систем
- Підключення до будь-якого електронного блоку
- Діагностика за протоколами виробника
- Зчитування кодів несправностей
- Стирання кодів несправностей
- Розшифрування кодів помилок
- Перегляд даних у реальному часі
- управління виконавчими механізмами
- Адаптація електронних блоків
- кодування електронних блоків
- Програмування функцій
- Тести виконавчих механізмів
- Скидання сервісних інтервалів
- Корекція сервісних інтервалів
та багато ін.

Шини даних, що підтримуються, і протоколи мультиплексора АВТОКОМ TCS CDP+:
2xHS CAN(ISO 11898-2), SW CAN (SAE J2411), К/L (ISO 9141-2), VPW (J1850), PWM (J1850), RS485 (J1708), TTL та (SPI, аналоговий вхід та 5 вольт вихід).

Функція бортового самописця «ЧОРНИЙ ЯЩИК»:
З цією функцією можна записувати параметри в режимі реального часу, в той час як за кермом автомобіля параметри роботи систем будуть записуватися на карту пам'яті. TCS CDP+ оснащений вбудованим роз'ємом для Flash карти, тим самим відпадає необхідність брати з собою комп'ютер.

Мультикольоровий та звуковий індикатор:
З кольоровим індикатором TCS CDP+ можна повністю контролювати процес діагностики. Різні кольори та звуки допомагають спостерігати за процесом на відстані. Наприклад, при чергуванні кольору індикатора між синім та зеленим прилад TCS CDP plus зв'язується з блоком керування транспортним засобом. Червона індикація свідчить про низьку або надто високу напругу.

Коли діагностичний прилад підключений до автомобіля, відбувається автоматична перевірка напруги і сканер сам налаштується на потрібний рівень напруги автомобіля: 12 або 24 вольт.

Номер шасі - VIN смарт-функція, яка дозволяє вважати номер шасі автомобіля, що діагностується. Це гарантує автоматичний вибір моделі та року випуску.

ISS - Інтелектуальна система сканування (ISS) служить для перегляду всіх систем автомобіля та відображає коди помилок, що зберігаються у кожній системі. Це заощаджує час і дозволяє отримати короткий огляд фактичного стану транспортного засобу. Після завершення роботи ISS можна вибрати конкретний елемент системи керування для подальшого аналізу результатів.

ISI - Інтелектуальна система ідентифікації (ISI) дозволяє ідентифікувати та автоматично вибирати встановлений в автомобілі тип контролера. Це гарантує правильність проведення діагностичних сесій із правильними та потрібними параметрами.

Сумісність
Автоком CDP+ створено за унікальною мультиплексорною технологією, яка дозволяє його використання на всіх типах транспортних засобів (cars+trucks), незалежно від рівнів напруги та стандартів зв'язку. Для тих транспортних засобів, які не використовують стандартний 16-контактний роз'єм, пропонується повний набір адаптерів і кабелів.

Універсальність та допоміжні функції
Для здійснення більшості функцій, наприклад: коригування та програмування, є вбудовані докладні інструкції та допоміжні тексти. Покрокова інформація та підказки значно спрощують виконання навіть найскладніших функцій.

Основні особливості та переваги:
- Чорно-сірий суцільнометалевий корпус інтерфейсу
- Удосконалена електронна плата
- Підтримка 12 та 24 вольта
- Вантажівки та легкові автомобілі в одному приладі
- OBD кабель зі світлодіодним ліхтариком
- З'єднання USB-кабелю+Bluetooth


УВАГА!
Заборонено підключати автосканер до USB-порту ноутбука, зарядка якого здійснюється від бортової мережі автомобіля, що діагностується (тобто через адаптер від прикурювача)!


| Создай свой интернет-магазин бесплатно!